September182014

Anonymous said: Where are you all playing with fys?

tour dates are posted on our facebook dawg! 
https://www.facebook.com/seawayoakville/app_123966167614127

5PM

glasper said: The house show at Guelph the past weekend was pure friendship!

oh hell yeah dude. thanks for rollin out!

5PM

childlike-creature said: I'm psyched to see you guys open for gob at the seahorse next month!! ugh, can it it be october 17th already? I have no patience for this.

i’m just honestly so pumped to get maxwells again. 

September102014

Anonymous said: Aww you guys never come by northern CA!

Yo what? We are playing a Slim’s in SF with Four Year Strong November 6 

September82014
Thank you Riot Fest

Thank you Riot Fest

September42014
Sea Boyz

Sea Boyz

September32014

thepizzaafflicti0n said: my birthday is next Wednesday (September 3rd) im gonna be 15 so can you pls wish me an early happy birthday i will be very happy peACE OUT HOMIEZ$ 💖

Well look it’s still Wednesday the 3rd. Happy Birthday. 

https://www.youtube.com/watch?v=AnRZynpnRSw

11PM

Anonymous said: yoooooo will you guys have stickers on the canadian tour with gob??

most likely 

11PM

purenoiserecords:

staytothewest:

I had the pleasure of hosting an interview and acoustic session with Seaway on my radio station when they stopped in Eugene this summer. Heres a little video of their acoustic songs.

To check out the full interview, go to soundcloud.com/amandaisonair

This is great. Shout to Adam fulling engaged on his phone. haha. 

Check out this quick acoustic video if a set we did during our last time in Oregon. 

August272014

Anonymous said: You guys releasing vinyls??

yup http://www.victorymerch.com/merch/vinyl/44357/seaway-hoser-vinyl

← Older entries Page 1 of 47